رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ کی 14 اپریل کو شادی

تفصیلات کے مطابق 14 اپریل کو ایک چھوٹی بارات دوپہر کو روانہ ہوگی اور شادی شام تک جاری رہے گی۔ شادی سے پہلے یہ جوڑا مہندی کی تقریب کی میزبانی کرے گا۔

بالی ووڈ کے دو چمکتے ستارے عالیہ بھٹ اور رنبیر کپور اس ہفتے شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گے۔ (تصویر: عالیہ بھٹ/انسٹاگرام)

بالی ووڈ کے دو چمکتے ستارے عالیہ بھٹ اور رنبیر کپور کی شادی کے حوالے سے نئی تفصیلات انٹرنیٹ پر منظر عام پر آگئی ہیں۔

عالیہ بھٹ اور رنبیر کپور کی شادی کی تقریب کا سب بےصبری سے انتظار کر رہے ہیں۔ اگرچہ جوڑے اور ان کے رشتہ دار شادی کی تقریب کی تفصیلات کے بارے میں کافی چپ ہیں، تاہم ہر روز نئی معلومات سرخیوں کی جگہ لے رہی ہیں۔ اخبار دا انڈین ایکسپریس کے مطابق لوگ توقع کر رہے ہیں کہ شادی 16 اپریل کو ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق 14 اپریل کو ایک چھوٹی بارات دوپہر کو روانہ ہوگی اور شادی شام تک جاری رہے گی۔ شادی سے پہلے یہ جوڑا مہندی کی تقریب کی میزبانی کرے گا۔ اس کے بعد بالترتیب 13 اور 14 اپریل کو ہلدی کی تقریب ہوگی۔

تمام تقریبات کو سختی سے نجی بتایا جاتا ہے جس میں صرف خاندان کے افراد اور قریبی دوستوں کی شرکت ہوتی ہے۔ کرن جوہر اور آیان مکھرجی مہمانوں کی فہرست میں شامل بتائے جاتے ہیں۔

قبل ازیں یہ خیال کیا جا رہا تھا کہ عالیہ اور رنبیر کپور کے چیمبر میں آبائی مکان میں شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گے لیکن ایسا لگتا ہے کہ منصوبے میں تبدیلی آ رہی ہے کیونکہ نئی رپورٹ بتاتی ہے کہ عالیہ اور رنبیر کپور کے گھر واستو، بینڈرہ میں شادی کریں گے۔

اخبار نے ذرائع کے مطابق ’یہ ایک انتہائی کم تشہیر اور قریبی لوگوں پر مبنی شادی ہے۔ تقریب کے لیے صرف 45-50 لوگوں کو مدعو کیا گیا ہے جس میں جوڑے کے خاندان کے افراد اور فلم ساز کرن جوہر اور ہدایت کار آیان مکھرجی جیسے قریبی دوست شامل ہیں۔‘

رپورٹ میں بتایا گیا کہ عالیہ بھٹ فیشن ڈیزائنر سبیاساچی کے دلہن کے لباس کا انتخاب کریں گی جس کا دوپٹہ خاص طور پر ان کے قریبی دوست منیش ملہوترا نے بنایا تھا۔

جہاں تک استقبالیہ کی تفصیلات کا تعلق ہے، جبکہ ایچ ٹی سٹی نے اطلاع دی ہے کہ دونوں اس مہینے کی 16 تاریخ کو بالی ووڈ میں اپنے دوستوں کے لیے ایک پارٹی کی میزبانی کریں گے۔ ایک اور رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ عالیہ اور رنبیر 17 اپریل کو تاج محل پیلس میں ایک شاندار استقبالیہ کی میزبانی کریں گے۔

رنبیر کے قریبی ذرائع نے پنک ولا کو بتایا، ’انہوں نے 17 اپریل کو تاج محل پیلس میں استقبالیہ کی میزبانی کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ عالیہ اور رنبیر جلد کام پر واپس جانا چاہتے ہیں، لیکن اس سے پہلے وہ اپنی شادی کی تمام تقریبات کو ختم کرنا چاہتے ہیں اور اس لیے انہوں نے اس تاریخ کا فیصلہ کیا ہے۔‘

عالیہ اور رنبیر تقریباً ساڑھے چار سال سے ڈیٹنگ کر رہے ہیں۔ دونوں نے 2017 سے ملنا شروع کیا تھا جب وہ فلم ’برہماسترا‘ کے سیٹ پر ملے تھے۔ انہوں نے مئی 2018 میں اپنے رشتے کو باضابطہ بنایا جب وہ اداکار سونم کپور کی شادی کے استقبالیہ میں ایک ساتھ نظر آئے۔

ایک انٹرویو میں رنبیر نے بھی اس بات کی تصدیق کی تھی کہ وہ ڈیٹنگ کر رہے ہیں۔ 2020 میں رنبیر نے کہا تھا کہ اگر کوویڈ 19 نہ ہوتا تو وہ اسی سال شادی کر لیتے۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

عالیہ کے چچا رابن بھٹ نے بھی ایک انٹرویو میں جوڑے کی شادی کی تاریخ کا انکشاف کیا۔ انڈیا ٹوڈے کو ایک انٹرویو میں عالیہ کے چچا رابن نے جو کہ ان کے والد مہیش بھٹ کے سوتیلے بھائی ہیں کہا ہے کہ عالیہ اور رنبیر 14 اپریل کو شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گے۔

نیوز چینل این ڈی ٹی وی سے گذشتہ دنوں بات کرتے ہوئے عالیہ نے رنبیر کپور کے اس بیان کا جواب کچھ یوں دیا کہ جس میں رنبیر نے کہا تھا کہ اگر لاک ڈاون نہ ہوتا تو ان کی شادی ہو چکی ہوتی۔ عالیہ بھٹ کا کہنا تھا کہ ’میری شادی بہت پہلے رنبیر کپور سے ہو چکی ہے، دل ہی دل میں، میں بہت پہلے ہی رنبیر کی دلہن بن چکی ہوں۔‘

عالیہ نے مزید کہا کہ رنبیر کا کہنا درست ہے لیکن جو بھی ہوتا ہے آپ کے اچھے کے لیے ہوتا ہے اور اب جو ہو گا وہ بھی بہت خوبصورت ہو گا۔ لیکن وہ تو بہت پہلے ہی رنبیر سے دل ہی دل میں شادی کر چکی ہیں۔

جیسے جیسے شادی کی خبریں گردش کر رہی ہیں، کپور خاندان کے آر کے سٹوڈیو کو روشنیوں سے جگمگا دیا گیا ہے۔ انسٹاگرام پر پاپرازو اکاؤنٹ کے ذریعے شیئر کی گئی ایک ویڈیو میں گیٹ پر روشنیاں دیکھی جاسکتی ہیں۔

اس سے قبل اتوار کو رنبیر کپور کے باندرہ میں نئے زیر تعمیر مکان کو بھی روشنیوں سے سجا دیا گیا تھا۔ کرشنا راج بنگلے کی کئی ویڈیوز، جو اس وقت زیر تعمیر ہے، میں مزدوروں کو بنگلے کو ایل ای ڈی سٹرنگ لائٹس سے سجاتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔ رنبیر، عالیہ، اور نیتو کپور نے ماضی میں کئی بار اس جگہ کا دورہ کیا تاکہ تعمیراتی پیشرفت کا جائزہ لے سکیں۔

انڈین بالی وڈ سٹار رنبیر کپور کے معاشقوں کو دیکھتے ہوئے انہیں ’بالی وڈ کا بریڈ پِٹ‘ بھی کہا جاتا ہے۔

انڈین انٹرٹینمنٹ ویب سائٹ ’کوئی موئی‘ نے لکھا ہے کہ رنبیر کپور کا نام ماضی میں ممتاز اداکاراؤں کے ساتھ لیا جاتا رہا ہے جن میں کترینہ کیف، دپیکا پاڈوکون، سونم کپور اور مائرہ خان شامل ہیں لیکن خبریں گردش کر رہی ہیں کہ اداکارہ عالیہ بھٹ نے بالآخر رنبیر کا دل جیت ہی لیا۔

اس سے قبل ہندوستان ٹائمز کو انٹرویو دیتے ہوئے رنبیر کے چچا رندھیر کپور نے بھی جوڑے کی شادی سے متعلق خبروں کی تردید کی تھی۔ انہوں نے کہا تھا، ’میں ابھی ممبئی میں نہیں ہوں، اور میں نے شادی کے بارے میں کچھ نہیں سنا ہے۔ اگر اتنی بڑی شادی ہمارے گھر ہو رہی ہوتی تو کوئی نہ کوئی مجھے بلا کر ضرور اطلاع دیتا۔‘

عالیہ اور رنبیر پہلی بار فلمساز آیان مکھرجی کی فلم ’براہماسترا‘ میں ایک ساتھ نظر آئیں گے۔ بڑے بجٹ کی فلم ٹرائیلوجی کے پہلے حصے میں رنبیر، عالیہ اور امیتابھ بچن شامل ہیں اور یہ رواں سال 9 ستمبر کو ریلیز ہونے والی ہے۔

زیادہ پڑھی جانے والی فلم