شہزادی نور پہلوی ایل جی بی ٹی حقوق کی حامی

شہزادہ رضا پہلوی اس سے قبل ایل جی بی ٹی کے حقوق کے لیے اپنی حمایت کا اعلان کر چکے ہیں۔

شہزادی نور پہلوی شہزادہ رضا اور لیڈی یاسمین پہلوی کی پہلی اولاد ہیں( انسٹاگرام / نورج پہلوی)

شہزادہ رضا پہلوی کی سماجی اور رفاہی امور میں سرگرم بڑی بیٹی شہزادی نور پہلوی نے ایل جی بی ٹی افراد کی حمایت میں چیریٹی پارٹی میں شرکت کی ہے۔

ماحولیات، بچوں کے حقوق اور گھریلو تشدد کے خلاف سرگرم 29 سالہ نور پہلوی نے اس چیرٹی تقریب میں شرکت کرکے اپنے والد کی طرح ایل جی بی ٹی برادری کی حمایت کی۔ یہ معاشرے کا وہ حصہ قرار دیا جاتا ہے جس کے حقوق ایران میں سخت پامال ہوئے اور دباؤ میں رہے ہیں۔

ایل جی بی ٹی ہم جنس پرست، بائی سیکشوئل اور ٹرنس جینڈر افراد کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ 

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

رواں سال مئی میں ایران میں ایک ایل جی بی ٹی شخص کے قتل کے بعد شہزادہ رضا پہلوی نے ٹویٹ کر کے ایرانیوں پر زور دیا تھا کہ وہ معاشرے میں ایل جی بی ٹی لوگوں کی حفاظت کریں۔ انہوں نے ٹوئٹر پر لکھا، ’کل آزاد ایران میں یہ قانون مساوی بنیادی حقوق اور تمام شہریوں کے تحفظ کی ضمانت دے گا۔‘

پیج ویب سائٹ کے مطابق کھیلیویشن چیریٹی فاؤنڈیشن (کےشٹ) نے فنڈز اکٹھا کرنے کے لیے جمعے کی رات ایک عشائیے کا اہتمام کیا۔ چیریٹی یہودی برادری میں صنفی عدم مساوات کا سامنا کرنے والے لوگوں کے معیار زندگی کو بہتر بنانا چاہتی ہے۔

جون میں، دنیا بھر میں ایل جی بی ٹی لوگوں کے ساتھ مساوات اور یکجہتی کی یاد میں ’پرایڈ پریڈ‘ جیسی سرگرمیاں منعقد ہوتی ہیں۔

پہلوی خاندان کے افراد اکثر سماجی امور اور رفاہی سرگرمیوں میں سرگرم رہے ہیں۔

مہارانی فرح پہلوی نے ایران میں خواتین کی مساوات سے متعلق بہت سے معاملات میں پہلا قدم اٹھایا اور شہزادہ رضا پہلوی کی اہلیہ لیڈی یاسمین بچوں اور پناہ گزینوں کے حقوق کے تحفظ میں ہمیشہ سرگرم عمل تھیں اور ایرانی بچوں کے فاؤنڈیشن کی بانیوں میں سے ایک تھیں۔

زیادہ پڑھی جانے والی نئی نسل