ہونڈا ای: غیر معقول خواہش کے لیے ایک حقیقی گاڑی

شان اوگریڈی لکھتے ہیں کہ چھوٹی ہونڈا ای آپ کو مسکرانے پر مجبور کرتی ہے، آپ کے دل کی دھڑکن کو کچھ تیز کرتی ہے اور آپ کو اس سے تھوڑا پیار کرنے پر مجبور کرتی ہے۔

ہونڈا ای کا فرنٹ (ہونڈا)

ہونڈا ای کاروں میں سے ایک نایاب ترین چیز ہے جو غیرمعقول خواہش کی وجہ ہے۔ یقیناً آپ کو بہت ساری سپر گاڑیاں اور اوبر لگژری سیڈان نظر آتی ہیں جن کے بارے میں لوگ بات کرتے ہیں، اور چھوٹی، جدید موٹر کاروں کا ایک منتخب گروپ (فیٹ 500؟ )، ایک چھوٹی چار سیٹوں والی الیکٹرک ٹاؤن کار… مجھے مسکرانے پر مجبور نہیں کرتی۔

ٹھیک ہے، یقیناً چھوٹی ہونڈا ای آپ کو مسکرانے پر مجبور کرتی ہے، آپ کے دل کی دھڑکن کو کچھ تیز کرتی ہے اور آپ کو اس سے محبت ہو جاتی ہے۔ یہ زبردست ہے۔ آپ ایک حاصل کرنا چاہیں گے۔ اور ہونڈا اپنی تازہ ترین، انقلابی پروڈکٹ کے لیے جس قیمت کا مطالبہ کر رہا ہے، شاید آپ کو کھانسنا پڑے گا۔ زیادہ تر نئی گاڑیوں کی طرح ہونڈا ای کی سپلائی بہت کم ہے، اور یہ اتنی چاہت والی ہے کہ اگر آپ کسی بھی قسم کی قیمت میں چھوٹ حاصل کر پائیں گے تو خوش قسمت ہوں گے۔

یہ 30,000 برطانیوی پاونڈز کی خریداری ہے اور اس کی ایک بہت ہی معمولی رینج ہے، لیکن اس میں وہ جوہر جیسا معیار ہے جو انتہائی خواہش کا اظہار کرتا ہے۔ بات یہ نہیں کہ آپ ہونڈا ای خرید رہے ہیں، اس سے زیادہ یہ ہے کہ آپ خوشی سے تاوان ادا کر رہے ہیں۔

ٹھیک ہے، اس کے خوبصورت چہرے (فرنٹ) کو چیک کریں، گول ہیڈلائٹس/انڈیکیٹرز رکھے ہوئے ہیں، جو بالکل اسی طرح پیچھے بھی ہیں، جہاں جڑواں راؤنڈ بریک/انڈیکیٹر لائٹس، توازن برقرار رکھنے کے لیے ہیں۔ مجموعی طور پر صاف ستھرا حساب کتاب در اصل 1974 ووکس ویگن گالف کے بےمثال سٹائل کی یاد دلاتا ہے۔ اگر آپ کی یادداشت اچھی ہے اور تھوڑا سا تخیل ہے تو آپ پہلی ہندا سوک (1972) کے اشارے بھی دیکھ سکتے ہیں۔ تاہم، اہم بات یہ ہے کہ یہ ایک بنیادی طور پر چھوٹی کار ہے۔ جہاں موجودہ پیسٹیچ منی اور فیٹ 500 ان کے نامور پیش رو کو خراج تحسین پیش کرتی ہیں، وہیں ہونڈا ای اصلی ریٹرو ہے - ہجوم والی شہری سڑکوں کے لیے سائز کم کرنا، جو اس کا قدرتی مسکن ہونا چاہیے۔

سپیکس

ہونڈا ای ایڈوانس

قیمت: 28,660 سے 32600 برطانوی پاؤنڈز

رینج: 105 میل (170 کلومیٹر)

کاربن ڈائی آکسائڈ کا اخراج: 0

اس کی معمولی حقیقی دنیا کی اوسط رینج 105 میل (موٹر وے پر سرد دن میں 70 میل کے قریب) کے پیش نظر، یہ بالکل اسی طرح ہے کہ یہ واضح طور پر آپ کا خوشگوار شہری ساتھی ہے۔ ویسے، یہ نوئے میل فی گھنٹہ  پر سب سے اوپر ہے، اور اس کی الیکٹرک موٹر قانونی حد میں خاص طور پر تیز ہے۔

ایک معیاری ہوم چارجنگ پوائنٹ پر ’فل اپ‘ ہونے میں تقریباً پانچ گھنٹے لگتے ہیں۔ ہوشیاری کے ساتھ انہوں نے ’فلر کیپ‘ کو عقبی بازو پر اس کے معمول کے مقام سے بونٹ پر ایک ہیچ پر منتقل کر دیا ہے، جس کا استعمال کرنا بہت آسان ہے، یہ دیکھتے ہوئے ایک اور خوشی ہے کہ کمرشل فاسٹ چارجنگ نوزلز کس قدر بھاری اور عجیب و غریب ہیں۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

اس کے دروازے کے آئینے اصل چالاکی ہیں; اس کے کوئی نہیں ہیں۔ اس کے بجائے صاف ستھرا چھوٹے کیمرے لگے ہوئے ہیں جہاں عام طور پر آئینے ہوتے ہیں۔ یہ گاڑی اس کتے کی طرح نظر آتی ہے جس کے کان کاٹے ہوئے ہوں۔ آپ کو دو چھ انچ کی رنگین سکرینوں کے ذریعے پیچھے کی سڑک نظر آتی ہے، مکمل چوڑائی والے سکرین شدہ ڈیش بورڈز کے آخر کونوں میں۔ آپ کو ان کی عادت ڈالنے کی کوشش کرنے کی بھی ضرورت نہیں ہے، لیکن تصویر بعض اوقات عام آئینے سے کم واضح ہو سکتی ہے۔ مجھے کٹ کی پائیداری، اور ایک دن اسے تبدیل کرنے کی لاگت کے بارے میں بھی شکوک و شبہات تھے، حالانکہ یہ جدید کاروں پر زیادہ تر چیزوں کے لیے جاتا ہے۔

’مرر کیمز‘ کے درمیان ہمیں دو مرکزی 12.3 انچ سکرینیں ملتی ہیں جنہیں آپ نیویگیشن میپ، ریڈیو اور آڈیو کنٹرولز، ایچ ڈی ایم آئی کیبل سے گیمز، ٹرپ کمپیوٹر اور اگر آپ ایک جگہ کھڑے ہیں اور بور ہو رہے ہیں، تو آپ ان کو آن بورڈ ایکویریم سمیت کار ویڈیوز سے اپنی مرضی کے مطابق ڈھال سکتے ہیں۔ سکرینوں کی دیوار کا مقابلہ کرنا 8.8 انچ کا آلہ بننیکل ہے، جو دوبارہ حسب ضرورت سی کیا جا سکتا ہے۔ اس کے نیچے لکڑی کا تاثر دیا گیا ہے جس میں آڈیو کنٹرولز ہیں، جیسے کہ 1970 کی دہائی کا ہائی فائی، اور اس کے نیچے ایک انتہائی سادہ ریٹرو ہیٹر ہے۔ گیئرز کے لیے تین بٹن استعمال کیے جاتے ہیں اور آپ اضافی تفریح ​​کے لیے کھیل یا بمپر کار موڈ استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بالکل ایسا ہی ہے جیسے ہونڈا اپنے پہلے آل الیکٹرک بیٹری سے چلنے والے ماڈل کی حوصلہ افزائی کے لیے اپنی چھوٹی کار کی بنیاد کی جانب واپس چلا گیا ہے، اور یہ ایک زبردست کام تھا، اس کمپیکٹ ذاتی لوازمات کو تخلیق کرنا جو انداز، سمجھ داری اور معیار کو ظاہر کرتا ہے۔ یہ دو اقسام میں آتی ہے، ایک چھوٹی بیٹری کے ساتھ بیس، اور ایڈوانس ٹرم، جو مزید 4000 پاونڈز کے ساتھ آپ کو گرم سیٹ اور سٹیئرنگ وہیل دیتی ہے اور تھوڑا تیز چلتی ہے۔ میں بتانا چاہوں گا کہ حدت کا نظام عام طور پر آپ کو گرم کرنے میں اپنا وقت لیتا ہے۔ یہ سب اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کو گرم تشریف کی کتنی بری ضرورت ہے۔ کسی بھی طرح سے، ہونڈا ای میں بڑی کار کا اچھا احساس ہے۔

میں یہ شامل کرنے جا رہا تھا کہ میں نہیں جانتا کہ وہ یہ کیسے کرتے ہیں، لیکن یقینا میں کرتا ہوں۔ وہ نصف صدی سے بہترین قابل اعتماد چھوٹی کاریں بنا رہے ہیں، اور وہ اس تازہ ترین پروڈکٹ کے لیے اچھا خاصا چارج کر رہے ہیں۔ ایسے حریفوں کی فہرست جو ایک ہی رقم کے لیے بہتر قیمت، اعلیٰ کارکردگی، وسیع رینج یا بہت زیادہ جگہ پیش کرتے ہیں، واقعی طویل ہے – VW e-up!, Renault Zoe, Peugeot e-208, Mini electric, Fiat new e500, MG5 EV… تمام بہترین، لیکن ان میں سے کوئی بھی آپ کو دنیا کے بارے میں اتنا اچھا احساس نہیں دلاتی جتنا کہ ہونڈا ای۔ یہ آٹوموٹو تھراپی ہے۔ آپ اس کی کوئی قیمت نہیں لگا سکتے، خاص طور پر ان دنوں میں۔

© The Independent

زیادہ پڑھی جانے والی ماحولیات