ایشیا کپ: پاکستان، انڈیا میچ کے ٹکٹوں کی پہلی کھیپ فروخت

ایشیا کپ میں ایشیائی سپر پاورز زیادہ سے زیادہ تین بار آمنے سامنے آ سکتی ہیں۔

24 اکتوبر 2021 کو لی گئی اس فائل فوٹو میں اس وقت کے انڈیا کے کپتان ویرات کوہلی اور ان کے پاکستان کے ہم منصب بابر اعظم دبئی کے انٹرنیشنل کرکٹ سٹیڈیم میں دونوں ممالک کے درمیان آئی سی سی مینز ٹوئنٹی 20 ورلڈ کپ کرکٹ میچ کے آغاز سے قبل ٹاس کے لیے میدان میں کھڑے ہیں (اے ایف پی)

دبئی میں ہونے والے ایشیا کپ کے لیے انڈیا اور پاکستان کے 28 اگست کے میچ کے لیے ٹکٹوں کی فروخت متحدہ عرب امارات کے وقت کے مطابق شام 6 بجے شروع ہوئی اور منٹوں میں فروخت ہو گئی۔

پلاٹینم لسٹ، سرکاری ٹکٹنگ سائٹ، کی ویب سائٹ پر ایک پیغام میں کہا گیا ہے کہ ’انڈیا بمقابلہ پاکستان میچ کے ٹکٹوں کی پہلی کھیپ فروخت ہو چکی ہے اور منتظمین اگلے دنوں میں ٹکٹوں کی اگلی کھیپ جاری کریں گے۔ باقی تمام میچز فروخت پر ہیں، لہذا ٹکٹ خریدنے کے لیے براہ کرم قطار میں رہیں۔‘

تقریباً 50 منٹ کے ممکنہ انتظار کے ساتھ بکنگ کھلنے کے بعد 5000 سے زیادہ شائقین قطار میں کھڑے تھے۔ دبئی انٹرنیشنل کرکٹ سٹیڈیم اور شارجہ کرکٹ سٹیڈیم میں بقیہ میچوں کے ٹکٹ انڈیا - پاکستان کھیل کے مہمان نوازی کی کیٹگری کے ٹکٹوں کے ساتھ دستیاب تھے، جن کی قیمت 2500 درھم ہے۔

جب سے ایشین کرکٹ کونسل (اے سی سی) نے براعظمی شو پیس میچ کے لیے اپنے ٹکٹوں کی فروخت کا اعلان کیا ہے، شائقین اپنے پسندیدہ میچوں، خاص طور پر انڈیا - پاکستان گیم کے لیے اپنی نشستیں بک کروانے کے لیے بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔

ایشیا کپ 2022 کے ٹکٹوں کی فروخت 15 اگست سے شروع ہوگئی ہے۔ اپنے ٹکٹوں کی بکنگ کے لیے نیچے دیئے گئے لنک پر جائیں:’ ACC نے ہفتے کی رات platinumlist.net کے لنک کے ساتھ ٹویٹ کیا، اور اس کے ساتھ براعظمی شو پیس کا پورا شیڈول۔

شیڈول کے مطابق کرکٹ شائقین کو ایک نعمت کا انتظار ہے کیونکہ 16 روزہ ایونٹ کے دوران انڈیا اور پاکستان تین بار آمنے سامنے ہو سکتے ہیں۔ ایشیائی سپر پاورز گروپ اے اور فائنل میں اپنے اوپنر کے بعد راؤنڈ رابن سپر فور مرحلے میں دوبارہ ملیں گی۔

چھ ٹیموں پر مشتمل ایشیا کپ کا آغاز 27 اگست کو دبئی میں میزبان سری لنکا اور افغانستان کے درمیان میچ سے ہوگا جب کہ اگلے دن انڈیا کا مقابلہ پاکستان سے ہوگا۔ دبئی اور شارجہ پورے میچوں کی میزبانی کریں گے اور فائنل 11 ستمبر کو دبئی انٹرنیشنل میں ہونا ہے۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

پانچ ٹیسٹ کھیلنے والے ممالک، انڈیا ، پاکستان، سری لنکا، افغانستان اور بنگلہ دیش، اومان میں کھیلے جانے والے متحدہ عرب امارات، کویت، سنگاپور اور ہانگ کانگ کے درمیان کوالیفائر کے فاتحین کے ساتھ شامل ہوں گے۔

ایشیا کپ کے کوالیفائرز کے لیے ٹیموں نے اے سی سی ویسٹرن ریجن 2020 — UAE اور کویت، جس کی میزبانی عمان، اور ACC ایسٹرن ریجن 2020 — سنگاپور اور ہانگ کانگ، تھائی لینڈ کی میزبانی میں بک کرائی۔

ایشیا کپ ٹوئنٹی 20 ابتدائی طور پر سری لنکا میں ہونا تھا لیکن جزیرے کے ملک میں موجودہ سیاسی حالات نے ایشیا کرکٹ کونسل کو اسے متحدہ عرب امارات منتقل کرنے پر مجبور کر دیا۔

ایشیا کپ، جو آخری بار 2018 میں 50 اوور کے ٹورنامنٹ کے طور پر متحدہ عرب امارات میں بھی منعقد ہوا تھا، اب ٹی ٹوئنٹی فارمیٹ میں گروپ اے اور بی میں تین ٹیموں کے ساتھ کھیلا جائے گا۔

گروپ اے میں انڈیا، پاکستان اور کوالیفائر، جبکہ سری لنکا، بنگلہ دیش اور گروپ بی میں افغانستان۔ ٹاپ دو ٹیمیں راؤنڈ رابن سپر فور مرحلے کے لیے کوالیفائی کریں گی۔

2018 کے فائنل میں، انڈیا نے 2018 میں دبئی انٹرنیشنل سٹیڈیم میں بنگلہ دیش کو تین وکٹوں سے شکست دی تھی۔

زیادہ پڑھی جانے والی کرکٹ