کرکٹ: پاکستانی مینز، ویمنز ٹیموں کا آئندہ سال انگلینڈ کا دورہ طے

مینز ٹیم انگلینڈ کے خلاف چار ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میچوں کی سیریز کھیلے گی۔

بنگلہ دیش اے نے ہانگ کانگ میں جاری اے سی سی ایمرجنگ ویمنز ایشیا کپ ٹی ٹوئنٹی ٹورنامنٹ کے سیمی فائنل میں پاکستان کو 20 جون 2023 چھ رنز سے شکست دے دی (ایشین کرکٹ کونسل)

آئی سی سی مینز ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کی فائنلسٹ ٹیمیں انگلینڈ اور  پاکستان آئندہ سال مئی میں انگلینڈ میں مدمقابل ہوں گی جہاں ان دونوں کے درمیان  چار ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میچوں کی سیریز کھیلی جائے گی۔

 پاکستانی ٹیم انگلینڈ کے علاوہ ہالینڈ اور آئرلینڈ میں بھی ٹی ٹوئنٹی میچز کھیلے گی۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کی جانب سے لاہور میں جاری ایک بیان کے مطابق پاکستانی کرکٹ ٹیم کا یہ دورہ آئی سی سی مینز ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کی تیاری کا حصہ ہوگا جو آئندہ سال ویسٹ انڈیز اور امریکہ میں کھیلا جائے گا۔

پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان چار ٹی ٹوئنٹی میچوں کی یہ سیریز 22 سے 30 مئی تک کھیلی جائے گی جس کے بعد دونوں ٹیمیں ورلڈ کپ کے لیے روانہ ہوجائیں گی۔

پہلا میچ  22 مئی کو ہیڈنگلے لیڈز میں کھیلا جائے گا۔ دوسرا ایجبسٹن برمنگھم میں 25 مئی کو ہوگا، تیسرا کارڈف میں 28 مئی کو جبکہ لندن کا اوول گراؤنڈ  30 مئی کو چوتھے میچ کی میزبانی کرے گا۔

میلبرن میں گذشتہ سال کھیلے گئے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے فائنل میں انگلینڈ نے پاکستان کو پانچ وکٹوں سے شکست دی تھی جبکہ ایک اوور باقی رہتا تھا۔

 اس عالمی ایونٹ سے قبل پاکستان نے انگلینڈ کی سات ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میچوں کی سیریز میں میزبانی کی تھی۔ کراچی اور لاہور میں کھیلی گئی وہ سیریز انگلینڈ نے 4  - 3 سے جیتی تھی۔

انگلینڈ اس وقت ٹی ٹوئنٹی کی عالمی رینکنگ میں دوسرے نمبر پر ہے جبکہ پاکستان پانچ پوائنٹس پیچھے چوتھے نمبر پر ہے۔

پاکستانی کرکٹ ٹیم انگلینڈ کے خلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز سے قبل ہالینڈ میں تین ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل اور آئرلینڈ میں دو ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل بھی کھیلے گی۔

دونوں سیریز کے شیڈول کا اعلان بعد میں کیا جائے گا۔

پاکستان کی مینز ٹیم کے ساتھ ساتھ پاکستان کی خواتین کرکٹ ٹیم بھی آئندہ سال مئی میں انگلینڈ کا دورہ کرے گی۔ اس دورے میں وہ تین ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل اور تین ون ڈے انٹرنیشنل میچز کھیلے گی۔ ون ڈے میچز آئی سی سی ویمنز چیمپئن شپ کا حصہ ہوں گے۔

پاکستانی خواتین کرکٹ ٹیم دورے کا آغاز 11 مئی کو ایجبسٹن برمنگھم میں پہلے ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل سے کرے گی۔ اگلے دو ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل 17 مئی کونارتھمپٹن اور 19 مئی کو ہیڈنگلے لیڈز میں کھیلے جائیں گے۔

 پہلا ون ڈے انٹرنیشنل 23 مئی کو ڈربی میں کھیلا جائے گا۔26  مئی کو دوسرا ون ڈے انٹرنیشنل ٹاؤنٹن میں ہوگا جبکہ 29مئی کو چیمسفرڈ تیسرے ون ڈے انٹرنیشنل کی میزبانی کرے گا۔

آئی سی سی کی ویمنز ٹی ٹوئنٹی رینکنگ میں انگلینڈ کا نمبر دوسرا ہے جبکہ پاکستان کی رینکنگ ساتویں ہے۔

پاکستان اس وقت آئی سی سی ویمنز چیمپئن شپ 25-2022 میں دس پوائنٹس کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہے۔ انگلینڈ کی پوزیشن چھ پوائنٹس کے ساتھ اسوقت ساتویں نمبر ہے۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

انگلینڈ کی ٹیم نے ابھی تک ایک سیریز کم کھیلی ہے اور وہ چیمپئن شپ میں اپنی تیسری سیریز بارہ سے اٹھارہ جولائی تک آسٹریلیا کے خلاف کھیلنے والی ہے۔

دوسری جانب چیمپئن شپ میں انگلینڈ کے خلاف  پاکستان کی خواتین کرکٹ ٹیم کی یہ آخری سیریز ہوگی۔ اس سے قبل وہ جنوبی افریقہ کے خلاف یکم سے چودہ ستمبر تک کراچی میں سیریز کھیلے گی جس کے بعد اسے اکتوبر نومبر میں بنگلہ دیش ( اوے )  ۔ نومبر دسمبر میں نیوزی لینڈ ( اوے ) اور اپریل مئی میں ویسٹ انڈیز ( ہوم ) کے خلاف سیریز کھیلنی ہے۔

اب تک پاکستان کی خواتین کرکٹ ٹیم نے آئی سی سی چیمپئن شپ میں تین سیریز کھیلی ہیں۔ اس نے سری لنکا کو دو ایک سے اور آئرلینڈ کو تین صفر سے ہرایا ہے جبکہ ورلڈ چیمپئن آسٹریلیا کے خلاف اسے تین صفر سے شکست ہوئی ہے۔

پاکستان کا دورۂ انگلینڈ  2024

خواتین سیریز

مئی۔ پہلا ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل۔ایجبسٹن۔11

مئی دوسرا ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل ۔ نارتھمپٹن۔17

مئی تیسرا ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل۔ ہیڈنگلے لیڈز۔19

مئی ۔ پہلا ون ڈے انٹرنیشنل۔ ڈربی۔23

مئی ۔ دوسرا ون ڈے انٹرنیشنل۔ ٹاؤنٹن۔26

مئی۔ تیسرا ون ڈے انٹرنیشنل ۔چیمسفرڈ۔29

مینز سیریز

مئی ۔ پہلا ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل۔ ہیڈنگلے لیڈز۔22

مئی دوسرا ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل۔ایجبسٹن برمنگھم۔25

مئی۔ تیسرا ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل۔سوفیا گارڈنز کارڈف۔28

 مئی ۔ چوتھا ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل۔دی اوول لندن۔30

زیادہ پڑھی جانے والی کرکٹ