سرینا ولیمز کی یو ایس اوپن میں جیت کے بعد ریٹائرمنٹ موخر

ٹینس گریٹ نے نیویارک میں ڈانکا کووینک کو 6-3، 6-3 سے شکست دی۔

امریکی کھلاڑی سرینا ولیمز 29 اگست 2022 کو نیویارک میں یو ایس ٹی اے بلی جین کنگ نیشنل ٹینس سینٹر میں 2022 کے یو ایس اوپن ٹینس ٹورنامنٹ ویمنز سنگلز کے پہلے راؤنڈ میچ کے دوران مونٹینیگرو کی ڈنکا کووینک کو شکست دینے کے بعد ان کے اعزاز میں خراج عقیدت پیش کرنے پر ردعمل ظاہر کر رہی ہیں (اے ایف پی)

نیویارک میں یو ایس اوپن کے دوسرے راؤنڈ میں ڈانکا کووینک کو سیدھے سیٹس میں شکست دینے کے بعد امریکی ٹینس سٹار سرینا ولیمز نے اپنی ریٹائرمنٹ کے فیصلے کو موخر کر دیا ہے۔

سرینا ولیمز نے، جو چھ بار ایونٹ جیت چکی ہیں، اپنے الوداعی دورے کے پہلے میچ میں پیر کی رات مونٹی نیگرو سے تعلق رکھنے والی 27 سالہ نوجوان کھلاڑی کو 6-3، 6-3 سے شکست دی۔

چالیس سالہ ٹینس لیجنڈ نے اپنے 27 سالہ شاندار پیشہ ورانہ کیریئر میں 23 بڑے ٹائٹل جیتے ہیں، جو مارگریٹ کورٹ کے ریکارڈ سے ایک کم ہے، اور کہا تھا کہ وہ ’ٹینس سے دور ہو جائیں گی۔‘

سرینا کو ان کے شوہر الیکسس اوہانیان اور بیٹی اولمپیا نے سٹینڈز سے دیکھا اور شائقین کے ایک ہجوم نے ان کا استقبال کیا۔

اولمپیا نے، جن کا لباس اس کی والدہ سے مماثلت رکھتا تھا، اپنے کیمرے سے تصویریں کھینچیں جب سرینا آرتھر ایش سٹیڈیم کورٹ میں چمکتی ہوئی سکرٹ پہنے ہوئی تھیں۔

سابق صدر بل کلنٹن بھی سٹینڈ میں موجود تھے اور ٹاک شو کی میزبان اور سیکس تھراپسٹ ڈاکٹر روتھ ویسٹائمر کے پاس بیٹھے تھے۔

تجزیہ کار کرس ایورٹ نے کہا، ’وہ واقعی میں کسی نہ کسی کام میں ملوث ہیں... وہ انہیں مشورہ دے رہی ہیں۔ انہوں نے اسے صرف مشورہ دیا۔ ہاں، آپ کو ایسا نہیں کرنا چاہیے۔‘

اس میچ میں دیگر مشہور شخصیات میں ووگ ایڈیٹر انچیف اینا ونٹور، فلمساز سپائک لی اور ملکہ لطیفہ، ہیو جیک مین، اداکارہ ریبل ولسن، باکسر مائیک ٹائسن، اولمپک سکیئر لنڈسے وون اور ڈیزائنر ویرا وانگ شامل تھیں۔

ابتدائی طور پر اعصاب اور اپنی سروس سے نمٹنے کے بعد، سرینا نے بلآخر ابتدائی سیٹ پر قبضہ کر لیا اور اسے 6-3 سے جیت لیا۔

اس کے بعد سرینا نے دوسرے سیٹ کے پانچویں گیم میں اپنے حریف کو مکمل چارج سنبھالنے سے روک دیا اور ایک گھنٹے 40 منٹ کے میچ کو 6-3 سیکنڈ میں ختم کر دیا۔

وہ بدھ کو دوسری سیڈ ایسٹونیا کی اینیٹ کونٹویٹ کے خلاف دوبارہ کھیلیں گی اور بہن وینس کے ساتھ ڈبلز مقابلے میں کھیلنے کا بھی ارادہ رکھتی ہیں۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

میچ کے بعد، بلی جین کنگ ولیمز کو خراج تحسین پیش کرنے کے لیے کورٹ گئے اور ان کا شکریہ ادا کیا کہ وہ عورت، خاص طور پر سیاہ فام خواتین کے لیے کیا معنی رکھتی ہیں۔

اوپرا ونفری کے بیان کردہ ایک ویڈیو کے بعد صحافی گیل کنگ نے کورٹ میں سرینا کا انٹرویو کیا۔

’میں اس میدان اور یہاں کے ہر فرد کی موجودگی پر بہت اچھا محسوس کرتی ہوں، میں صرف اپنی پوری کوشش کرنا چاہتی ہوں اور سرینا نے کہا ’میں صرف اتنا ہی کرسکتی ہوں۔ پاگل ہیجان میں تھا، انہوں نے واقعی مجھے چیتنے میں مدد کی۔‘

انہوں نے کہا کہ ریٹائر ہونا ’بہت مشکل فیصلہ‘ تھا اور وہ اب بھی کھیلنا پسند کرتی ہیں ’کیونکہ یہ آپ کو فٹ رکھتا ہے، یہ ایک بونس ہے۔‘

’میرا ایک خاندان ہے اور زندگی کے اور بھی باب ہیں، میں اسے ارتقا کہتی ہوں۔‘

انہوں نے مزید کہا: ’میں چاہتی ہوں کہ لوگ میری کہانی سے متاثر ہوں، میں کامپٹن، کیلیفورنیا سے ہوں۔ ہم نے کر دکھایا۔‘

اپنی جیت کے بعد صحافیوں سے بات کرتے ہوئے، ولیمز نے کہا: ’مجھے وہاں سے باہر رہنا بالکل پسند ہے۔ میں جتنے زیادہ ٹورنامنٹ کھیلتی ہوں، اتنا ہی مجھے لگتا ہے کہ میں وہاں سے تعلق رکھ سکتی ہوں۔‘

انہوں نے ہجوم کے شور کو ’زبردست‘ قرار دیتے ہوئے مزید کہا: ’وہ ماحول بہت تھا۔‘

’میں اسے اپنے سینے میں محسوس کر سکتی تھی۔ اور یہ واقعی ایک اچھا احساس تھا۔‘

© The Independent

زیادہ پڑھی جانے والی ٹینس