سرینا ولیمز کا ومبلڈن میں جیتنا ’انتہائی مشکل‘ ہوگا

ولیمز کو 2021 میں دائیں ٹانگ میں چوٹ لگی تھی اور انہیں پہلے راؤنڈ میں ریٹائر ہونا پڑا تھا لیکن آل انگلینڈ کلب میں واپسی کے لیے انہوں نے وائلڈ کارڈ قبول کیا ہے۔

سرینا ولیمز ڈبل مقابلے میں حصہ لے رہی ہیں (فائل فوٹو: اے ایف پی)

سرینا ولیمز کی ٹینس کورٹ میں واپسی کم از کم منگل تک ممکن نہیں ہے لیکن ان کی پرانی ساتھی کیرولینا پلسکووا نے اس تاثر کو مسترد کر دیا ہے کہ 23 ​​بار کی گرینڈ سلیم فاتح ومبلڈن کی دعویدار ہو سکتی ہیں۔

چالیس سالہ ٹینس سٹار نے گذشتہ منگل کو ٹینس کی دنیا میں سنسنی پھیلائی جب انہوں نے سال کا تیسرا میجر اور اس ہفتے روتھیسے انٹرنیشنل ایسٹبورن میں کھیلنے کے اپنے ارادے کا اعلان کیا۔

ولیمز کو 2021 میں دائیں ٹانگ میں چوٹ لگی تھی اور انہیں پہلے راؤنڈ میں ریٹائر ہونا پڑا تھا لیکن آل انگلینڈ کلب میں واپسی کے لیے انہوں نے وائلڈ کارڈ قبول کیا ہے، جہاں وہ سات مواقع پر ٹائٹل جیت چکی ہیں۔

وہ 12 ماہ تک ڈبلیو ٹی اے ٹور سے غیرحاضر رہنے کے بعد، امریکن ایسٹبورن میں ڈبلز کھیلنے کے لیے اونس جبیور کے ساتھ شراکت کریں گی۔ اس سے پہلے کہ وہ مارگریٹ کورٹ کے 24 گرینڈ سلیمز کے ساتھ ایک بار پھر برابری کرنے کی کوشش کریں گی۔

لیکن پچھلے سال ومبلڈن کی فائنلسٹ پلسکووا نے کہا: ’مجھے نہیں معلوم کہ انہیں کھیلے ہوئے کتنا عرصہ گزر چکا ہے۔ کیا ایک سال ہو گیا ہے؟ یہ ایک لمبا وقت ہے اور وہ اب سب سے چھوٹی نہیں ہیں لہذا مجھے لگتا ہے کہ جسم کو بھی مناسب صورت میں واپس آنے میں کچھ وقت لگتا ہے۔

’ٹورنامنٹ میں میچ کھیلنا اب بھی صرف پریکٹس کرنے سے بہت مختلف ہے اور جس چیز سے میں سمجھتی ہوں وہ یہاں (سنگلز) نہیں کھیل رہی ہیں، وہ صرف ڈبلز کھیل رہی ہیں۔

’مجھے لگتا ہے کہ یہ ان کے لیے مشکل، بہت مشکل ہوگا، چاہے وہ کسی بھی قسم کی کھلاڑی کیوں نہ ہو کیونکہ یہ ایک ایسی چیز ہے جہاں آپ کو ابھی کچھ وقت درکار ہے۔

’لیکن یقینا، وہ ایک حیرت انگیز کھلاڑی ہیں، انہوں نے بہت کچھ حاصل کیا اور پھر اب بھی بہت سے کھلاڑی ان سے کھیلنے سے خوفزدہ ہوں گے۔ یہ اس کا فائدہ ہے لیکن آئیے لیول دیکھتے ہیں۔ میں واقعی نہیں کہہ سکتی۔‘

ومبلڈن ڈرا میں ولیمز سے بچنے کی امید رکھنے والوں میں سے ایک ہسپانوی کھلاڑی پاؤلا بڈوسا ہیں۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

عالمی نمبر تین بڈوسا WTA 500 سنگلز ایونٹ میں شامل کئی ٹاپ 10 کھلاڑیوں میں شامل ہیں اور پلسکووا کی پسند ہیں، جنہوں نے حال ہی میں 2019 آسٹریلین اوپن میں ولیمز کو شکست دی تھی۔

جبیور اور ولیمز کا مقابلہ ڈیون شائر پارک میں منگل کو ہونے والا ڈبلز میچ میں سارہ سوریبس ٹورمو اور میری بوزکووا سے متوقع ہے۔

بڈوسا نے ولیمز کے بارے میں کہا: ’میرے خیال میں اس نے سب کو حیران کر دیا لیکن اس کا واپس آنا بہت اچھا ہے۔ یہ واقعی مجھے حیران کرتا ہے کہ وہ کھیل کے لیے اتنی بھوک کیسے رکھتی ہیں۔‘

’یہ ایک عظیم جذبہ ہے۔ ان کا واپس آنا اچھا لگا اور مجھے امید ہے کہ وہ مزید وقت کے لیے واپس آسکتی ہیں کیونکہ مجھے لگتا ہے کہ وہ ٹینس کے لیے بہت اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرتی ہیں۔

’لیکن دوسری طرف، یقیناً میں اس کے خلاف نہیں کھیلنا چاہتی! مجھے امید ہے کہ ڈرا کسی اور کھلاڑی کے لیے جائے گا کیونکہ کوئی بھی سرینا کے خلاف نہیں کھیلنا چاہتا ہے اور اس سے کم گھاس پر۔ آئیے اس کے لیے دعا کریں!‘

© The Independent

زیادہ پڑھی جانے والی ٹینس