ایل آئی وی گالف: دنیا میں نئے رجحان متعارف کروانے کی کوشش

گریگ نارمن LIV گالف کے سی ای او اور کمشنر نے کہا کہ ’ہم اس کھیل کو سپرچارج کر رہے ہیں اور اسے اس کھیل میں تبدیل کر رہے ہیں جو اس کا مقدر ہے۔‘

امریکی گالف کھلاڑی فل میکلسن نے 8 جون 2022 کو لندن کے شمال میں سینٹ البنز کے سنچورین کلب میں آئندہ ایل آئی وی گالف انویٹیشنل سیریز ایونٹ سے قبل پریس کانفرنس کے دوران گفتگو کر رہے ہیں۔ جمعرات کو سنچورین کلب میں ٹی آف کرنے والے دیگر بڑے نام کے کھلاڑیوں میں ڈسٹن جانسن، مارٹن کیمر اور سرجیو گارشیا شامل ہیں (اے ایف پی)

گالف کی دنیا میں نئے رجحان متعارف کروانے کی کوشش کے ساتھ LIV گالف نے 12 ٹیم برانڈز کے الگ الگ ناموں اور لوگو کی نقاب کشائی کی ہے۔

لندن میں منگل کو میزبانی کرنے والے پہلے LIV گالف ڈرافٹ نے اس ہفتے کے تاریخی لندن انویٹیشنل کے لیے 12 کپتانوں اور ان کی ہر ٹیم کے انتخاب کا بھی انکشاف کیا جو جمعرات 9 جون کو سنچورین کلب میں مقابلے کا آغاز کریں گے۔

ٹیم کے برانڈز کا باضابطہ اعلان LIV Golf HERE نے کیا ۔

گریگ نارمن، LIV گالف کے سی ای او اور کمشنر نے کہا کہ ’ہم اس کھیل کو سپرچارج کر رہے ہیں اور اسے اس کھیل میں تبدیل کر رہے ہیں جو اس کا مقدر ہے۔ ہمارا نیا فارمیٹ، ہماری ٹیم کا نیا جزو، اور ہمارے کھلاڑیوں کا متنوع میدان ایسا ہے جو گالف نے کبھی نہیں دیکھا۔ میں ان ٹیموں کو زندہ ہوتے دیکھ کر بہت پرجوش ہوں اور نئی توانائی، دوستی اور مقابلہ جو وہ کھلاڑی اور مداحوں کے تجربے میں لائیں گے۔‘

سابق عالمی نمبر ایک گریگ نارمن جمعرات کو سائیڈ لائن سے دیکھیں گے جب فل میکلسن سمیت کئی ستارے گالف میں انقلاب لانے کے لیے کھیل کا آغاز کریں گے۔

آسٹریلوی دو بار کے بڑے فاتح سعودی فنڈ سے چلنے والی ایل آئی وی گالف انویٹیشنل سیریز کے فگر ہیڈ ہیں جو کھیل کے سٹیٹس کو کو چیلنج کر رہی ہے۔

لیکن یہ پہلا موقع نہیں ہے جب 67 سالہ گالفر گریگ کے لیے مسائل پیدا ہوئے۔

1994 میں نارمن ورلڈ گالف ٹور قائم کرنے کے منصوبے میں سب سے آگے تھے جس میں سرفہرست کھلاڑی شامل تھے، یہ تصور گالفنگ اسٹیبلشمنٹ کی مخالفت کی وجہ سے ناکام رہا۔

اب وہ اس نئے منصوبے کے حصے کے طور پر واپس آئے ہیں جسے سعودی فنڈز سے مالی امداد مل رہی ہے۔

خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق لندن کے قریب سینٹ البنز کے سنچورین کلب میں 48 کھلاڑی 25 ملین ڈالر کے ساتھ ٹی آف کریں گے جو گالف ٹورنامنٹ کے لیے اب تک کا سب سے بڑا انعام ہے۔

یہ افتتاحی ایل آئی وی سیریز میں آٹھ ٹورنامنٹوں میں سے پہلا ٹورنامنٹ ہے - جس میں آنے والے برسوں میں توسیع کا ارادہ ہے۔

اسے گولف کی اسٹیبلشمنٹ کی جانب سے سخت مزاحمت کا سامنا ہے جس میں یو ایس پی جی اے ٹور بھی شامل ہے جس نے کھلاڑیوں کو پابندیوں کی دھمکی دی ہے۔

لیکن گریگ نارمن تیزی سے کام کر رہے ہیں، عالمی ستاروں کی بڑھتی ہوئی تعداد بورڈ میں آ رہی ہے، جن میں چھ بار کے بڑے فاتح میکلسن اور ڈسٹن جانسن شامل ہیں۔

گریگ نے گذشتہ ماہ لانچ تقریب میں کہا تھا کہ انہیں 2 ارب ڈالر کی حمایت حاصل ہے۔ ’ہمارے پاس ایک ناقابل یقین قانونی ٹیم ہے اور ہم اب بھی آگے بڑھنے والے کھلاڑیوں کے حقوق کا دفاع کریں گے۔‘

گریگ کا خیال ہے کہ گالفرز کو آزاد ٹھیکیداروں کی حیثیت سے آزاد ہونا چاہیے تاکہ وہ جہاں چاہیں کھیل سکیں اور ان پر قائم دوروں کی حکومت نہیں ہونی چاہیے۔

ایسی شناختیں قائم کرنا جو کھیل کی بھرپور تاریخ کی عکاسی کرتی ہیں اور کھیل کے مستقبل سے بات کرتی ہیں، LIV گالف کی ٹیمیں ناموں، لوگو اور رنگوں کا ایک امتزاج ہے جو ہر مداح کے لیے کچھ نہ کچھ پیش کرتی ہیں۔ ہر نام لاحقہ 'GC' کے ساتھ ختم ہوتا ہے - جس کا حوالہ گالف کلب ہے - دنیا کی کچھ مشہور کھیلوں کی ٹیموں کے عالمی برانڈز کی طرف جھکاؤ۔

لندن انویٹیشنل کے لیے 12 ٹیمیں اور کپتان:

4 ACES GC - کیپٹن ڈسٹن جانسن

'Ace' - گولف کی سب سے بڑی جادوئی چال کا سلیگ نام: ایک میں سوراخ۔

کلیکس جی سی - کیپٹن مارٹن کیمر

کلیک: اپنے دور کا ڈرائیونگ آئرن، ایک بہتر شکل اور احساس کے ساتھ جو گولف کے ورثے کے شائقین کو خوش کر سکتا ہے۔

کرشر جی سی - کپتان پیٹر اویہلن

یہ رفتار کے بارے میں ہے۔ یہ طاقت کے بارے میں ہے۔ یہ ایک ایسا شاٹ ہے جو اثر پر گیند کو توڑ سکتا ہے۔ یہ ٹیم ایک ایسی شناخت بناتی ہے جو اپنی طاقت کا جشن مناتی ہے۔

فائر بالز جی سی - کیپٹن سرجیو گارسیا

ایک پرلطف اور پرجوش شناخت جو گولف کو اس کی جنگلی حالت میں مجسم بناتی ہے - اور یہ سب اس ٹیم کے لیے جو اس ہفتے 'آگ' ہونے کی امید کرے گی۔

ایچ وائے فلائیر جی سی - کیپٹن فل میکلسن

پرواز میں ایک ٹیم۔ اس کے پروں والے لوگو سے تقویت یافتہ، اس گروپ کو امید ہے کہ وہ مقابلہ سے اوپر اٹھ جائے گا۔

آئرن ہیڈز جی سی - کیپٹن کیون نا

دھات اور میٹل کے بارے میں سب کچھ، ایک مضبوط عزم کا مظاہرہ کرتے ہوئے۔ اس ٹیم کے لیے ایک مضبوط، جرات مندانہ شناخت بنائی گئی ہے، جس نے گولف کی ہیرالڈری میں ٹیپ کیا ہے۔

میجیسٹک جی سی - کپتان ایان پولٹر

شاندار شاٹ۔ وہ جو آپ کو آپ کی پٹریوں میں روکتا ہے اور کلب اسٹرائیک سے ترجیحی لینڈنگ اسپاٹ تک ایک بہترین آرک تیار کرتا ہے۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

نیبلکس جی سی - کیپٹن گریم میکڈویل

سکاٹ لینڈ کی بھرپور تاریخ کا حوالہ، گالف کی جائے پیدائش، ایک زیادہ ترقی پسند جمالیات کے ساتھ ضم ہوگئی۔ ایک پرانے دور میں مختصر ناک والے کلب کے لیے ایک کلاسک اصطلاح۔

پنچ جی سی – کیپٹن ویڈ اورسمبی

اس لازوال اسٹروک کا جشن منا رہے ہیں: پنچ شاٹ۔ ونٹیج کلبوں کا استعمال کرتے ہوئے جو اب بھی شائقین کی تلاش میں ہیں، یہ برانڈ گولف کے مشہور ماضی میں ہاتھ سے لکھے ہوئے نشان کے ساتھ 'ریٹرو گالف میٹ اسٹریٹ ویئر' کی جمالیاتی تخلیق کرتا ہے۔

سمیش جی سی - کپتان سیہوان کم

گیند پر کلب کی شاندار کرکرا آواز۔ آپ کی شاٹ فیئر وے کے نیچے جاتے ہوئے آسمان سے اڑ رہی ہے۔ نوجوان، تفریح. تباہی کا عنصر۔

سٹنگر جی سی – کیپٹن لوئس اوستھوئزن

برابر حصے تیز اور چیکنا، یہ بچھو کا قدرتی ہتھیار ہے۔ یہ گولف میں بھی ایک بڑا ہتھیار ہے -- ان لوگوں کے لیے جو کافی ہنر مند ہیں جو اسے اتار سکتے ہیں۔

ٹورکیو جی سی - کیپٹن تلور گوچ

گالف ایک اعلی ٹارک والا کھیل ہے، جو ایک سپر چارجڈ برانڈ بناتا ہے جو کہ آگے کی رفتار اور تیز رفتاری سے متعلق ہے۔

ہر ٹیم کے کپتان کو ڈرافٹ میں اپنا انتخاب کرنے کے لیے 54 سیکنڈ کا وقت دیا گیا تھا، جو کہ OWGR درجہ بندی پر مبنی سانپ کی طرز کا فارمیٹ ہے۔ 

ڈرافٹ کے اختتام پر، ٹیم کے کپتان کیون نا اور پیٹر یوہلین نے رچرڈ بلینڈ اور ہیڈیٹو تانیہارا کو تبدیل کرتے ہوئے، LIV گالف کی پہلی تجارت کرنے کا فیصلہ کیا۔

LIV گالف میں سرمایہ کاری 

LIV Golf Investments ایک نئی تشکیل شدہ کمپنی ہے، جس کی گروپ کمپنیاں USA اور UK میں ہیں۔ اس کا مقصد عالمی سطح پر پیشہ ورانہ گولف کی صحت کو مجموعی طور پر بہتر بنانا ہے تاکہ کھیلوں کی غیر استعمال شدہ صلاحیت کو کھولنے میں مدد مل سکے۔ گریگ نارمن LIV گالف انویسٹمنٹ کے پہلے اور بانی سی ای او ہیں۔ PIF، دنیا کے سب سے بڑے دولت فنڈز میں سے ایک، متنوع بین الاقوامی سرمایہ کاری پورٹ فولیو کے ساتھ، LIV گالف انویسٹمنٹس میں زیادہ تر شیئر ہولڈر ہے۔

زیادہ پڑھی جانے والی کھیل