کیلیفورنیا میں زچگی کا بل 87 لاکھ روپے

خاتون کی ویڈیو عالمی سطح پر صحت کی دیکھ بھال کے بارے میں بات چیت کی وجہ بن گئی ہے۔

شینن میئر، کیلیفورنیا کی ایک خاتون ہیں جن کی ویڈیو   ٹک ٹاک پر وائرل ہوئی تھی جب انہوں نے ایک ویڈیو میں  بچے کو جنم دینے کے بعد موصول ہونے والے 50  ہزار ڈالرز کے ہسپتال کے  بل کے بارے میں بات کی تھی (ٹک ٹاک ویڈیو سکرین گریب)

امریکی شہر کیلیفورنیا کی ایک خاتون نے ہسپتال کا اپنے بچے کی پیدائش کا 87 لاکھ روپے سے زیادہ یعنی 50 ہزار ڈالرز کا بل شیئر کر دیا جس کے بعد وہ وائرل ہوگیا۔

معاشی خبریں شائع کرنے والی آن لائن ویب سائٹ انسائیڈر کے مطابق شینن میئر، جو کیلیفورنیا میں رہتی ہیں، 2020 کے موسم خزاں میں حاملہ ہوئیں۔ انہوں نے بتایا کہ یہ معلوم ہونے کے بعد کہ وہ حاملہ ہیں انہوں نے ’بہترین انشورنس‘ کی تلاش شروع کر دی۔

مس میئر نے وضاحت کی کہ کس طرح امریکی مارکیٹ پر مبنی صحت کی دیکھ بھال کے نظام کو سمجھنا مشکل تھا۔ اس نے اپنے بچے کی پیدائش سے کچھ دیر پہلے اپنے شوہر کی انشورنس پر جانے کی وجہ سے تناؤ کا شکار ہونے کو یاد کیا۔

انہوں نے کہا: ’انشورنس پیچیدہ ہے۔ اس ملک میں اس کا پتہ لگانا آسان نہیں ہے، اور اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو آپ کو نقصان پہنچایا جا سکتا ہے، آپ جانتے ہیں، واقعی آگے سوچیں۔‘

مس میئر نے اپنے بچے کو قریبی ہسپتال میں جنم دیا، جہاں انہوں نے کہا کہ انہیں اپنے ڈاکٹرز سے بہترین دیکھ بھال ملی۔ پھر انہوں نے اس دیکھ بھال کی حقیقی قیمت دریافت کی۔

پچھلے ہفتے، مس میئر کو اپنے ہسپتال میں قیام کا بل موصول ہوا۔ ان کے انشورنس پلان نے ان کی ڈیلیوری کے لیے 50 ہزار 816 ڈالرز اور 2 سینٹس ادا کیے۔ ان کی انشورنس کی بدولت، وہ صرف 250 ڈالرز کی مقروض ہیں۔

انہوں نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم ٹک ٹاک پر اس زچگی کی حیران کن لاگت پر ایک ویڈیو پوسٹ کرنے کا سوچا۔ اس ویڈیو پر اب تک 80 لاکھ سے زیادہ لوگ رائے دے چکے ہیں۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

انہوں نے کہا کہ زیادہ تر لوگوں کے پاس بچہ پیدا کرنے کے لیے 50 ہزار ڈالرز اضافی نہیں ہوتے ہیں۔  انہوں نے بتایا کہ یہ ’کسی جگہ مکان کی ڈاون پیمنٹ کی طرح ہے۔‘

’میں شکر گزار ہوں کہ میرے پاس بیمہ ہے۔ اس ملک میں بہت سارے لوگ اتنے خوش قسمت نہیں ہیں۔ میرے پاس واقعی اچھی انشورنس ہے اور اس کے بغیر، میرے بچے کی پیدائش پر بہت زیادہ خرچ آتا۔ بہت سارے لوگوں کی اس قسم کی انشورنس تک رسائی نہیں ہے، لہذا میں نے اس لمحے بہت زیادہ شکر ادا کیا۔‘

کچھ تبصرہ نگاروں نے پورے یورپ اور کینیڈا میں مہنگی، نجی شعبے میں امریکی ہیلتھ کیئر مارکیٹوں اور بہت کم مہنگی، سماجی صحت کی دیکھ بھال کی خدمات کے درمیان فرق کی نشاندہی کی ہے۔

جرمنی میں رہنے والی امریکہ سے تعلق رکھنے والی ایک خاتون نے وہاں بچے کو جنم دیا اور اس پورے تجربے کے لیے صرف 50 امریکی ڈالرز ادا کیے۔

مس میئر نے کہا کہ انہیں خوشی ہے کہ ان کی ویڈیو’عالمگیر صحت کی دیکھ بھال کے بارے میں بات چیت‘ کے لیے ’آنکھ کھولنے والی‘ کے طور پر ثابت ہوئی ہے۔

© The Independent

زیادہ پڑھی جانے والی گھر