الوداع الیانز، ہیلو ان فیلڈ: تھیاگو لیورپول چلے گئے

ہسپانوی مڈفیلڈر نے ایک جذباتی خط میں بائرن شائقین کو الوداع کہا

تھیاگو نے بایرن میونخ کے ساتھ یورپی کلب کپ جیتا (اے ایف پی)

 

برسوں کے مذاکرات، گفت و شنید اور افواہوں کے بعد تھیاگو الکانٹرا بالآخر بایرن میونخ کو چھوڑ کر انگلش پریمیر لیگ چیمپین میں شامل ہو جائیں گے۔

29 سالہ تھیاگو 20 ملین ڈالر کے معاہدے کے علاوہ 5 ملین ڈالر کے بونس کے ساتھ چار سالہ معاہدے پر لیورپول جا رہے ہیں۔ اگرچہ ابھی تک ان کے تبادلے کی خبر کا باضابطہ طور پر اعلان نہیں کیا گیا ہے، تاہم تھیاگو نے میونخ کے الیانز سٹیڈیم میں اپنے مداحوں کو ایک کھلے خط میں الوداع کہا۔

تھیاگو نے لکھا: ’یہ میرے کیریئر کا سب سے مشکل فیصلہ تھا۔  کلب کو چھوڑنا جہاں میں نے پچھلے سات سالوں میں ترقی پائی اور تیار ہوا۔‘

بائرن کے ساتھ یورپی کلب کپ جیتنے کے علاوہ، تھیاگو نے ٹیم کے ساتھ مسلسل سات بار بنڈس لیگا جیتا ہے۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

لیورپول کے باس جارج کلوپ نے مڈفیلڈر کی تعریف میں کوئی کسر نہیں اٹھا رکھی۔ ’اگرچہ الکانٹرا کھلاڑیوں کی عمر، پیشہ ورانہ سٹیج اور انجری ریکارڈ کے حوالے سے لیورپول کی معمول کی حکمت عملی کے لحاظ سے مثالی نہیں ہے، لیکن وہ عالمی سطح کا مزاحمتی کھلاڑی ہے جس میں بہترین بال رکھنے کی طاقت ہے۔‘

لیورپول الکانٹرا کے شاندار ریکارڈ اور تکنیکی مہارت کے خواہش مند ہیں۔ لیکن لیورپول ریڈز کے مڈفیلڈ میں بہت سارے کھلاڑی موجود ہیں اور انہیں تھیاگو کو لینے کے لیے ایک یا دو کھلاڑیوں سے معذرت کرنا ہوگی۔

بارسلونا اور ان کے نئے کوچ رونالڈ کویمن کے، جو ڈچ قومی ٹیم سے کلب آئے تھے، بارے میں کہا جاتا ہے کہ وہ لیورپول کے مڈفیلڈر جورجینیو وینڈیم کو لینے میں دلچسپی رکھتے ہیں۔

لیورپول کے ساتھ ونلڈیم کے معاہدے پر ابھی ایک سال باقی ہے۔

زیادہ پڑھی جانے والی فٹ بال