کین فلم فیسٹیول کہاں اور کیسے ہوتا ہے؟

دنیا بھر سے سلور سکرین پر ستاروں کی ظاہری شکل اور میڈیا کی توجہ میں اضافے کی بدولت کین فیسٹیول نے تیزی سے عالمی شہرت حاصل کی ہے۔

فلموں اور ستاروں کے رنگا رنگ میلے کین فلم فیسٹیول کا آغاز آج (17 مئی) سے فرانس کے ساحلی شہر کین میں ہونے جارہا ہے، جو 28 مئی تک جاری رہے گا۔

اس فیسٹیول کا افتتاح 20 ستمبر 1946 کو ہوا، جو اس تقریب کی میزبانی کے لیے بنائے گئے پہلے ’پیلے دی فیسٹیول‘ کنوینشن سینٹر میں منعقد ہوا۔

اس فیسٹیول نے ایک سالانہ روایت کا آغاز کیا اور اس کا مقصد وینس فلم فیسٹیول کا مقابلہ کرنا تھا۔

دنیا بھر سے سلور سکرین پر ستاروں کی ظاہری شکل اور میڈیا کی توجہ میں اضافے کی بدولت کین فیسٹیول نے تیزی سے عالمی شہرت حاصل کی ہے۔

مزید پڑھیے: کانز یا کین؟ شہر کا درست نام کیا ہے؟

میلے کی بڑھتی ہوئی کامیابی کو ایڈجسٹ کرنے کے لیے 1979 میں ایک نیا پیلیس بنایا گیا تھا۔ Boulevard de la Croisette پر واقع چھ منزلہ ماڈرنسٹ عمارت - جسے ’دی بنکر‘ کے نام سے جانا جاتا ہے 1982 میں کھولی گئی اور 1999 میں اس کی توسیع ہوئی۔

یہ مقام 12 روزہ فلمی میلے کا مرکز ہے، جہاں آمد پر ستارے سرخ قالین پر چڑھنے سے پہلے مشہور 24 قدمی سیڑھیوں پر چڑھتے ہیں، پیلس میں داخل ہونے سے قبل وہ سینکڑوں فوٹوگرافروں کے لیے پوز دینے کے لیے بھی رکتے ہیں۔

ایک بار اندر جانے کے بعد فنکار2,300 نشستوں والے گرینڈ آڈیٹوریم لوئس لومیر کی طرف جاتے ہیں۔

یہاں پورے میلے کے دوران دو بار رات میں گالا سکریننگ ہوتی ہے، مہمانوں کے ساتھ اور ریڈ کارپٹ پر میڈیا سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ لباس کے سخت ضابطے پر عمل کریں۔

بہترین فلم ڈائریکٹر کو ’پالم ڈی او‘ کا ایوارڈ بھی یہیں دیا جاتا ہے۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

نیچے تہہ خانے میں، مارچے ڈو فلم کے حصے کے طور پر مزید ہزاروں فلمیں دکھائی جاتی ہیں۔ یہ صنعت کے پیشہ ور افراد کے لیے ایک ملاقات کی جگہ ہے، جو ہزاروں شرکا کو نئی فلموں اور پروجیکٹس کے آغاز، دریافت، خرید و فروخت کے لیے راغب کرتی ہے۔

ان لوگوں کے لیے جو بنکر تک رسائی حاصل کرنے کے قابل نہیں ہیں، بلیوارڈ ڈی اینگلیس کے ساحلوں پر ال فریسکو کے شائقین کے لیے رات کو سکریننگ ہوتی ہے۔

زیادہ پڑھی جانے والی فلم