ٹک ٹاک سٹار جنت مرزا نئے سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر

سوشل میڈیا پر انفلوئنسرز کی بڑھتی ہوئی مقبولیت کو دیکھتے ہوئے ٹک ٹاک جیسے نئے پلیٹ فارم تیزی سے مقابلے میں آ رہے ہیں۔

جنت مرزا کہتی ہیں کہ مختصر ویڈیوز بنانے سے پہلے وہ ہمیشہ لوگوں سے ملنے سے ڈرتی تھیں(سوشل میڈیا)

بھورے بال، روشن آنکھیں، خوبصورت لباس اور دلکش شخصیت۔ یہ ہیں 22 سالہ نوجوان پاکستانی سوشل میڈیا سٹار جنت مرزا، جو اب ایک نئے سوشل میڈیا پلیٹ فارم سنیک ویڈیو پر بھی دیکھی جا سکتی ہیں۔

سوشل میڈیا پر انفلوئنسرز کی بڑھتی ہوئی مقبولیت کو دیکھتے ہوئے ٹک ٹاک جیسے نئے پلیٹ فارم بھی تیزی سے مقابلے میں آ رہے ہیں۔ جنت نے حال ہی میں سنیک ویڈیو ایپلیکشن میں شمولیت کا باضابطہ طور پر اعلان کیا۔ انہوں نے ایسا اپنے لاکھوں پرستاروں کے ساتھ اپنے مشہور کے او ایل بننے تک کے سفر کو ایک ویڈیو کے شکل میں شیئر کیا۔

راتوں رات مشہور

جنت مرزا کے لیے لوگوں کی توجہ کا مرکز ہونا حیرت کی بات تھی۔ وہ بتاتی ہیں کہ ’ایک دن ایک ویڈیو جس میں وہ ایک کتاب پکڑے ہوئے اپنی بہن کا انتظار کر رہی تھیں سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئی۔ اس کے بعد سے، بننے والا ان کی ہر ویڈیو لوگوں کی توجہ کا محور بنی اور بہت سارے مداح ان کی تعریف کرنے لگے۔

حال ہی میں سنیک ویڈیو ایپلیکشن پر اپنی ایک ویڈیو، جس میں انہوں نے پیلے رنگ کا لباس پہنا ہوا ہے، اپنے خوبصورت انداز کے ساتھ ناظرین کے دلوں کو مائل کرنے کے علاوہ، وہ اپنی ڈانس ویڈیوز، لپسنگ ویڈیوز اور مزاحیہ کلپس سے بھی پرستاروں کو محضوظ کرتی ہیں اور لاکھوں لوگوں کی بحث کا مرکز بنی رہتی ہیں۔

زیرو سے ہیرو

جنت کہتی ہیں کہ مختصر ویڈیوز بنانے سے پہلے ’میں ہمیشہ لوگوں سے ملنے سے ڈرتی تھی لیکن جب اتنے لوگوں سے ڈھیر ساری محبت ملی تو مجھ میں ہمت آئی اب لوگ میرے کانٹینٹ کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔‘

ان کا کہنا تھا کہ ’سنیک ویڈیو جیسے پلیٹ فارم نے ان کی زندگی کو مکمل طور پر بدل دیا ہے۔ اب یہ شرمیلی مشہور شخصیت، یہاں تک کہ ایک فلم اور کچھ میوزک ویڈیوز میں بھی کام کر رہی ہے۔‘

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

پاکستان کے دوسرے بہت سارے اثر و رسوخ کی طرح ، جنت بھی بغیر ہچکچائے سنیک ویڈو میں شامل ہوئیں: ’میرے خیال میں سنیک ویڈیو ایک ایسا پلیٹ فارم ہے جو لوگوں کو اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ ایک متنوع برادری بھی ہے جو آپ کو تمام امکانات آزمانے کا موقع فراہم کرتی ہے۔‘

بہت سے ایسے لوگ ہیں جو جنت مرزا کی طرح سکریچ سے شروع ہوئے تھے لیکن اب سنیک ویڈیو پر مشہور نام ہیں۔ اس لیے کوئی بھی اگلا کے او ایل ہوسکتا ہے اور اس نئے پلیٹ فارم پر دلچسپ کانٹینٹ تیار کر کے شیئر کرسکتا ہے۔

سنیک ویڈو نے 20 سے زیادہ تجربہ کار کے او ایلز کی شرکت کے ساتھ پاکستان میں اپنی پہلی تخلیق کار اکیڈمی کا آغاز کیا ہے تاکہ ممکنہ مواد تخلیق کاروں کی مدد کی جاسکے۔ وہ اس مہم میں نمایاں تخلیق کاروں کو 10 لاکھ روپے کا انعام بھی پیش کر رہا ہے۔

تاہم ان ویڈیوز اور پلیٹ فارمز کے کئی ناقد ان کی مقصدیت پر سوال اٹھاتے ہیں۔

زیادہ پڑھی جانے والی سٹائل