ناول کیسے پڑھا جائے؟

ناول پڑھنے کے دوران آپ کو کیا پسند ہے اس پر ضرور غور کریں، یہ مطالعے کو دلچسپ بناسکتا ہے۔

دنیا میں مطالعہ کرنے والے اس بات کا ادراک رکھتے ہیں کہ مطالعے میں ناول پڑھنا انوکھا تجربہ ہوتا ہے(انڈپینڈنٹ اردو)

اگر آپ میری طرح سال بعد ایک ہی نشست میں کوئی کتاب پڑھنا چاہتے ہیں تو مطالعے کی یہ عادت درست نہیں بلکہ روزانہ کے امور میں چند لمحے مطالعے کے لیے وقف کریں۔ اب اگر آپ ناول پڑھ رہے ہیں تو ناول کیسے پڑھا جائے؟

 یہ ایسا سوال ہے جس کا جواب وہ تمام قارئین جاننا چاہتے ہیں جو پہلی بار یا سال میں بہت کم ناول پڑھتے ہیں کیونکہ ناول پڑھنا آسان نہیں ہے۔ دنیا میں مطالعہ کرنے والے اس بات کا ادراک رکھتے ہیں کہ مطالعے میں ناول پڑھنا انوکھا تجربہ ہوتا ہے۔

یہ ایک مخصوص قسم کا ادب ہے جس میں مخصوص چیزوں کے ساتھ آپ کو توجہ دینے کی ضرورت ہے۔

مؤثر اور سودمند طریقے سے ناول پڑھنے کے لیے ان نکات پر غور کرنا چاہیے۔

فہم و شعور کے لیے پڑھیں

جب ہم کچھ بھی پڑھتے ہیں تو یہ ہمیشہ ایک مقصد اور ہدف ہوتا ہے۔ امید ہے کہ میری یہ تحریر پڑھنا بھی آپ کا ہدف ہو یہ سمجھنے کے لیے کہ میں کیا لکھ رہا ہوں۔

ناول پڑھتے ہوئے ہم مختلف خیالات اور کرداروں کے درمیان گھومتے ہیں۔ اگر اس دوران آپ کولگے آپ کو پتہ ہی نہیں چل رہا ہے کہ کیا ہو رہا ہے تو آپ جو کچھ پڑھ رہے ہیں اس کا بیک اپ بنائیں اور اس کا پتہ لگائیں۔ اس سے بھی بہتر خیال (اگرچہ مشکل ہے) جب ناول پڑھتے ہوں تو اسے سمجھنا ہوتا ہے، جیسے آپ ایک چیز کے بارے مکمل جانتے ہوں۔

 مکمل دھیان سے پڑھیں

ناول نگار عمومی طور پہ تفصیلی انداز سے منظر نگاری، کرداروں کا ذکر اور مختلف موضوعات کو وسیع انداز میں بیان کرتا ہے، یعنی یہ انتہائی تفصیل پر مبنی ہوتے ہیں۔ دوران مطالعہ جب آپ کوئی ناول پڑھ رہے ہو اور کچھ چیزیں دوبارہ دکھائی دیں تو اس تکرار پر دھیان دیں۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

 کچھ ترتیبات، کچھ مخصوص موضوعاتی عناصر، کچھ حروف، کچھ خاص مزاج، کچھ مخصوص وضاحتیں یا ذکر کرنے کے لیے بہت سی دوسری چیزیں ہوسکتی ہیں۔ اگر آپ پڑھتے ہوئے اچانک مکمل گہرائی سے مطالعہ کریں اور کرتے جائیں تو سر اٹھانے پر آپ کو اس بارے میں مکمل معلوم ہوگا کہ آپ نے کیا پڑھا ہے۔

موضوعات کو ذہن نشین کریں

ناول میں بعض اوقات بہت سے موضوعات کا ذکر ہوتا ہے۔ ہر موضوع مکمل دھیان چاہتا ہے۔ ان موضوعات کو مکمل ذہن نشین کریں۔

 ادبی لوازمات کا ادراک کریں

ناول بہت سے اجزا سے مل کر بنتا ہے۔ بعض قارئین کو منظر نگاری، کسی کو کردار کے مکالمے اور کچھ افراد پلاٹ کو پسند کرتے ہیں۔ ناول پڑھنے کے دوران آپ کو کیا پسند ہے اس پر ضرور غور کریں، یہ مطالعے کو دلچسپ بناسکتا ہے۔

پسندیدہ موضوع کو دلچسپی سے پڑھیں

بعض اوقات ہم کسی کتاب کے بارے تبصرہ پڑھ کر اسے پڑھنے کا فیصلہ کرتے ہیں اور اس میں اپنے پسند کے موضوع کے بارے میں جان کر ہی کتاب حاصل کرتے ہیں اور مطالعے کا فیصلہ کرتے ہیں۔

اگرچہ ناول طویل ہوسکتا ہے اور بہت سے موضوعات ہوسکتے ہیں لیکن مطلوبہ موضوع کو گہری دلچسپی سے پڑھیے، اس کو تلاش کیجیے، یہ ناول کے مطالعے کو اور بھی آسان کر دے گا۔

آپ ناول کیسے پڑھتے ہیں؟ یہ سوال خود سے ضرور پوچھیے۔

زیادہ پڑھی جانے والی بلاگ