سال 2022 کی بہترین ویڈیو گیمز

بہت سی ویڈیو گیمز کا مقصد ہمیں ان کی دنیا میں اتنی گہرائی سے غرق کرنا ہے کہ ہم ڈیجیٹل لباس، فرنیچر، ہتھیار اور سبسکرپشنز خریدنے پر مجبور ہو جائیں جو ہمیں اپنے ذوق اور دلچسپیوں کو آن لائن ظاہر کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔

(اینواتو)

ہر سال ہماری توجہ حاصل کرنے کے لیے تازہ جدوجہد سامنے لاتا ہے۔ بہت سی کمپنیوں کے لیے، کسی فلم یا کتاب کی طوالت تک کسی شخص کی توجہ حاصل رکھنا اب کافی نہیں ہے۔ منافع زیادہ قربانی کا تقاضا کرتا ہے۔ ویڈیو گیمز کی بات کریں، جو ہمارے روزمرہ کے معمولات میں سوشل میڈیا کے بعد دوسرے نمبر پر ہیں۔

کاروباری ماڈل الگ الگ ہیں: فیس بک، ٹک ٹاک اور انسٹاگرام ذاتی معلومات حاصل کرنے کے لیے ہمیں کافی دیر تک مشغول رکھنے کی کوشش کرتے ہیں، جس کا استعمال ہمیں وہ چیزیں بیچنے کے لیے کیا جا سکتا ہے جو ہم چاہتے ہیں۔

اس کے برعکس بہت سے ویڈیو گیمز کا مقصد ہمیں ان کی دنیا میں اتنی گہرائی سے غرق کرنا ہے کہ ہم ڈیجیٹل لباس، فرنیچر، ہتھیار اور سبسکرپشنز خریدنے پر مجبور ہو جائیں جو ہمیں اپنے ذوق اور دلچسپیوں کو آن لائن ظاہر کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔

یہ حالات برسوں سے جاری ہیں۔ لیکن 2022 میں طویل مدتی اثرات واضح ہو گئے ہیں۔ بہت سے معاملات میں، گیمز اب خالص خلفشار کا سبب نہیں رہی ہیں۔ وہ وقت، رقم اور توجہ کی جاری سرمایہ کاری کا مطالبہ کرتے ہیں، جس کا مقصد نہ صرف کھلاڑی کو مطمئن کرنا ہے بلکہ ڈویلپرز کے شیئر ہولڈرز کو خوش کرنا ہے۔

گیمنگ انڈسٹری میں تیار کیے گئے آئیڈیاز کہیں اور اپنائے جا رہے ہیں۔ کچھ نئی کاروں کے لیے مالکان کو گرم نشستوں، ہائی بیم کی مدد اور رنگ تبدیل کرنے والی پینٹ ورک جیسی خصوصیات کے لیے ایک بار ادائیگی کرنے یا سبسکرپشن لینے کی ضرورت ہوتی ہے۔ اور پھر بھی، اس تاریکی کے درمیان، فنکار بیلنس شیٹ پر دستکاری کو ترجیح دینے کا ایک طریقہ تلاش کرتے ہیں، ایسے گیمز تیار کرتے ہیں جو جادوئی اور خوش کرتی ہیں۔

امریکی میگزین نیو یارکر نے یہاں، کسی خاص ترتیب کے بغیر، سال کی بہترین گیمز میں سے کچھ کا ذکر کیا ہے۔

ایلڈن رِنگ

(پی سی، پلے سٹیشن ایکس باکس،)

مشہور ہدیتاکا میازاکی کی طرف سے ہدایت کردہ ایک وسیع، متحرک خیالی گیم، ایلڈن رنگ کی ریلیز کے بعد کے دنوں میں، حریفوں نے اس کی کامیابی پر کچھ حیرانی کا اظہار کیا۔ ایلڈن رنگ کے قواعد، ان کا کہنا تھا کہ بہت مبہم تھے۔

اس کی دنیا کا جزوی طور پر تصور جارج آر آر مارٹن نے کیا تھا اور چمکتی ہوئی ندیوں سے بھرا ہوا، بلبلوں کی دلدلی زمین اور کھدی ہوئی پہاڑیاں — بہت مبہم طور پر کھلی تھیں۔ اور، میازاکی کے زیادہ تر کام کی طرح، یہ کھیل بھی مضحکہ خیز طور پر مشکل تھا۔

اس کے چیلنجز سب سے زیادہ سخت نووارد کے علاوہ سب کی حوصلہ شکنی کرنے کے ذمہ دار تھے۔ یہ سچ ہے کہ ایلڈن رِنگ اعلی بجٹ والے گیم ڈیزائن کے بہت سے اصولوں کو نظر انداز کرتا ہے۔ اور پھر بھی اس کے نکتہ نظر میں ایک طاقتور جادو ہے۔ یہ دنیا سیاحوں کی چاپلوسی کے لیے نہیں بنائی گئی ہے۔ یہ آپ کو احتیاط سے بڑھتی ہوئی مشکل کی آزمائشوں کے ذریعے ہاتھ سے نہیں لے جاتا ہے۔ آپ کس طرح دریافت کرتے ہیں یہ ذاتی انتخاب کا معاملہ ہے، اور آپ کو اکیلے ہی نتائج کا سامنا کرنا ہوگا۔

ایلڈن رِنگ ٹائمز میگزین کی دس سال کی بہترین ویڈیو گیمز میں چوتھے نمبر پر آئی ہے۔

جنگ کا خدا: رگناروک

(پلے سٹیشن فور اور فائیو)

ٹائمز میگزین کی فہرست میں پہلے نمبر پر اس گیم نے حاصل کی ہے۔ اس کی افسانوی کہانی سنانے سے لے کر ہنر مند اتار چڑہاؤ تک، اس کا جذباتی کردار اس کی ہڈی توڑ کارروائی، گاڈ آف وار: راگناروک وہ ہے جس کی طرف تمام ایکشن ایڈونچر گیمز کی خواہش ہونی چاہیے۔ اور شاندار گیمز سے بھرے ایک سال میں، Ragnarok دیکھنے کے لیے ایسا نظارہ ہے کہ یہ آپ کو نئے شیشوں کی خواہش کرے گا تاکہ یہ سب کچھ بہتر ہو۔

تصویر بشکریہ ہاف مرمیڈ پروڈکشنز

ایمورٹیلٹی (لافانییت)

(ایکس باکس، اینڈرائڈ، آئی او ایس، پی سی)

پچھلے کچھ سالوں سے، گیم ڈیزائنر سیم بارلو کہانی سنانے کی ایک تازہ، نان لینیئر شکل کو مکمل کر رہے ہیں، جو فلم اور گیمز کے درمیان فرق کو ختم کرتا ہے۔ ایمورٹیلٹی میں آپ تین غیر ریلیز شدہ فلموں سے لی گئی لائیو ایکشن فوٹیج کو چھانتے ہیں، جن میں سے ہر ایک میں ماریسا مارسیل (مینن گیج) کا کردار ہے، جو ایک افسانوی ستارہ ہے جو لاپتہ ہو گئی ہے۔ آپ ایک ایسے انٹرفیس کے ذریعے غیر ترتیب شدہ کلپس کو براؤز کرتے ہیں جو موویولا فلم ایڈیٹر کی نقل کرتا ہے۔ فوٹیج کو روکیں، کسی بھی اداکار یا دلچسپی پر کلک کریں اور کیمرہ آپ کو کسی دوسرے کلپ سے متعلقہ تصویر پر لے جاتا ہے—یا تو فلموں میں سے کسی ایک کا منظر، صاف آف سکرین فوٹیج، یا انٹرویو کے ٹکڑے۔ آہستہ آہستہ، فلموں اور ان کی تخلیق کا قوس واضح ہو جاتا ہے، اور آپ مارسل کی شناخت اور قسمت کے اسرار کو یکجا کر دیتے ہیں۔

نورکو

(میک، پی سی، پلے سٹیشن، ایکس باکس)

پہلے ٹریبیکا فلم فیسٹیول کے افتتاحی ویڈیو گیم پرائز سے گذشتہ سال ریلیز ہونے سے نوازا گیا، نورکو ایک نوجوان خاتون ’کے‘ کے سفر کا پیچھا کرتی ہے جو اپنی ماں کی موت کے بعد جو تیل کی مقامی کمپنی میں مشکوک سرگرمیوں کی تحقیقات کر رہی تھی اپنے بچپن کے لوزیانا کے ریفائنری ٹاؤن میں واپس آتی ہے۔ ٹاؤن کی زوال پذیری کے کی ذہنی حالت کی عکاسی کرتی ہے: دونوں اپنی جڑوں سے جڑے ہوئے ہیں، ناامیدی کی طرف کھینچے ہوئے ہیں۔ کے اپنے بھائی کی بھی تلاش کر رہی ہے جو غائب ہو گیا ہے اور کھلاڑی نورکو کی گلیوں کو جامنی، سورج ڈوب کے رنگوں میں کھینچے گئے پکسلیٹڈ وسٹا کی ایک سیریز کے ذریعے تلاش کرتا ہے۔ اینڈروئیڈ ہاؤس کیپرز کے ساتھ مستقبل قریب میں سیٹ، گیم اس کے باوجود آج کے بحرانوں — چھوٹے شہر کی زوال، ماحولیاتی تباہی اور آن لائن پروان چڑھنے والوں کی طرف سے بنیادی تنہائی کا تجربہ کرتی محسوس ہوتی ہے۔

تصویر بشکریہ ہولی واہ سٹوڈیوز

ٹرمبون چیمپئن

(پی سی)

2009 کے The Beatles: Rock Band کے بعد سے میوزک گیم کی ایک زمانے کی طاقتور صنف بالکل غائب ہو گئی ہے، جس سے پلاسٹک کے گٹار اور ڈرم کنٹرولرز کو دنیا بھر میں بے ترتیب الماریوں میں چھوڑ دیا گیا ہے۔

تو یہ حیرت کی بات تھی جب ٹرمبون چیمپ — ایک ایسا کھیل جس میں آپ ایک ٹرمبونسٹ کے طور پر کھیلتے ہیں، اپنے کرسر کو اوپر اور نیچے ایک دو آکٹیو سٹاف کو سلائیڈ کرتے ہوئے کلاسیکی ٹکڑوں، قومی ترانے اور روایتی گانوں کے ذریعے آپ کے راستے کو دھماکے سے اڑا دیتے ہیں—ایک وائرل ہٹ ہو گیا۔

مزید پڑھ

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

گیم آپ کے موروثی مزاح کو نمایاں کرتا ہے۔ لیکن ایک واضح احترام حماقت کو کم کرتا ہے۔ گیم ٹرمپیٹ کو ’بزدلوں کا ٹرومبون‘ کے طور پر بیان کرتی ہے۔

گران ٹورزمو 7

(پلے سٹیشن)

گران ٹورزمو کے آغاز کے بعد سے 1997 میں ریس کار ڈرائیور اور گیم ڈیزائنر کازونوری یاماؤچی نے موٹر سپورٹ کا ایک انٹرایکٹو انسائیکلوپیڈیا بنایا ہے۔

کاروں کے ڈیزائن کے بارے میں ایک جنون نے کازونوری اور اس کی ٹیم کو چمڑے کی سیٹ پر سلائی سے لے کر کاروں کے سینکڑوں ماڈلز میں ایک ایگزاسٹ پائپ کے عین مطابق نوٹ تک ہر چیز کو محفوظ رکھنے کی ترغیب دی ہے اور گاڑیوں کو مختلف اقسام کے بین الاقوامی، حقیقی دنیا کے ٹریکس پر دوڑایا جا سکتا ہے۔

احتیاط سے ڈیجیٹل شکل میں دوبارہ بنائے گئے ہیں۔ گران ٹورزمو 7 سیریز کی سب سے زیادہ کامیاب اندراجات میں سے ایک ہے، یہ ایک منفرد جشن ہے کہ فوسل فیول والی کار کے غروب کے سال کیا ہو سکتے ہیں۔ یہ ویڈیو گیم کی بطور پلے ایبل دستاویزی فلم کی ایک شاندار مثال ہے۔

دی کیس آف دی گولڈن آئیڈل

 (پی سی)

جاسوسی کا یہ کھیل سترہ سو میں ترتیب دیا گیا ہے جس میں بارہ قتلوں کا تعلق ہے جو چالیس سال پر محیط ہیں۔ ہر سطح میں کھلاڑی جرم کے مناظر میں سے ایک کا سامنا کرتا ہے اس کے منجمد ٹیبلو میں سراغ تلاش کرتا ہے۔ کرداروں، کیڈور، پروپس اور دستاویزات پر کلک کرکے، آپ کلیدی الفاظ کا ایک مجموعہ جمع کرتے ہیں، جنہیں واقعات کے رپورٹ شدہ اکاؤنٹ کو مکمل کرنے کے لیے، جیگسا کے ٹکڑوں کی طرح ترتیب دیا جانا چاہیے۔

نتائج پر پہنچنے کے خطرات واضح ہو جاتے ہیں۔ صرف محتاط مطالعہ اور کٹوتی کے ذریعے ہی آپ اس اکاؤنٹ پر پہنچیں گے جو بیان کرتا ہے کہ واقعی کیا ہوا ہے۔ ہر معاملہ سنہری بت سے جڑا ہوا ہے، ایک ایسا نادر نمونہ جو بے مثال طاقت کا وعدہ کرتا ہے لیکن اس کے ہر مالک پر لعنت بھیجتا ہے۔ ابتدائی فن سے بے وقوف نہ بنیں — یہ دولت اور لالچ کے بارے میں ایک نفیس، شیرلوکیائی کہانی ہے، جو اس انداز میں پیش کی گئی ہے کہ قریب سے توجہ دلائی جائے۔

ویمپائر سروائیورز

(پی سی، میک، ایکس باکس)

ویمپائر سروائیورز گیمنگ کے پہلے اصولوں کو خراج تحسین پیش کرتے ہیں: دھوکہ، ہار اور پھلو پھولو۔ آپ ایک جنگجو کے طور پر کھیلتے ہیں جو ایک مخالف منظر میں — ایک میدان جنگ یا ایک بھوت پریت زدہ لائبریری — میں پہنچتے ہیں اور آپ کو دشمنوں کی نہ رکنے والی لہروں کو روکنے کا کام سونپا جاتا ہے۔

لڑائی کا کوئی بٹن نہیں ہے۔ آپ کے حملے (تلوار کے سوائپ، بجلی کے بولٹ، پھینکے گئے خنجر اور بہت کچھ) ہر چند سیکنڈ میں خود بخود متحرک ہو جاتے ہیں، جس سے آپ کے پاس دشمنوں کو چکما دینے کے علاوہ کچھ نہیں بچا، گرے ہوئے جواہرات جمع کریں اور منتخب کریں کہ کون سی صلاحیتیں حاصل کی جائیں یا اپ گریڈ کریں۔ نتیجہ، جو عصری تکنیکوں کے ساتھ پرانی سادگی کو جوڑتا ہے، شیطانی طور پر نیچے رکھنا مشکل ہے۔

مارول سنیپ

تصویر بشکریہ مارول سٹوڈیوز

(اینڈرائیڈ آئی او ایس، پی سی)

مارول کا ثقافت پر اتنا وسیع قبضہ ہے کہ کمپنی کے نام والے کام کی سفارش کرنا تقریباً تفریح مخالف محسوس ہوتا ہے۔ پھر بھی، یہ سخت، اختراعی کارڈ گیم کام کرے گا یہاں تک کہ اگر اس میں ہیروز اور ولن کی مانوس خاصیت نہ ہو۔ چھ موقعثں سے زیادہ، آپ اور ایک مخالف ایک ورچوئل ٹیبل پر تین مقامات پر کارڈ لگاتے ہیں۔ ہر کارڈ میں سکور کی قدر ہوتی ہے۔

سب سے زیادہ مجموعی سکور والا کھلاڑی وہ مقام جیتتا ہے اور سب سے زیادہ مقامات کا فاتح گیم جیت جاتا ہے۔ معاملات کو پیچیدہ کرنے کے لیے، کارڈز میں اکثر صلاحیتیں ہوتی ہیں اور بورڈ پر ہر مقام عام طور پر ترمیم کرنے والوں کو شامل کرتا ہے۔ ایک گیم اتنا ہی ذہن میں کھیلا جاتا ہے جتنا کہ میز پر ہے، مارول سنیپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے مفت دستیاب ہے اور (فی الحال) کھلاڑیوں پر ان کے وقت سے زیادہ کچھ ادا کرنے کا دباؤ نہیں ڈالتا ہے۔

ہارڈ سپیس: شپ بریکر

((پی سی، پلے سٹیشن، ایکس باکس

ہارڈ سپیس: شپ بریکر میں آپ خلاباز کارکن کا کردار سنبھالتے ہیں، صفر کشش ثقل میں بے کار خلائی جہازوں کو الگ کرتے ہوئے، پینل بہ پینل۔ ہر جہاز مضبوطی سے بنایا گیا ہے اور آپ کنیکٹنگ بولٹ کے ذریعے ٹکڑے ٹکڑے کرنے کے لیے ٹولز کا ایک خوفناک ہتھیار استعمال کرتے ہیں۔ آخر کار، ڈھانچہ ٹوٹ جاتا ہے اور ٹکڑوں کو سکریپ یا ری سائیکلنگ کے لیے ترتیب دیا جا سکتا ہے۔

خلائی جہاز کو ختم کرنے کی فوری، اکثر آرام دہ خوشی سے ہٹ کر، یہ مزدوروں کے حقوق کی کہانی ہے۔ آپ کی معمولی تنخواہ کا چیک آپ کے قرضوں سے دور ہو جاتا ہے اور غلطیاں مہنگی ثابت ہوتی ہیں: تباہ شدہ پرزوں کی قیمت کم ہوتی ہے اور اگر آپ خلا میں گم ہو جاتے ہیں تو بچاؤ کی لاگت آپ کی اجرت سے جمع ہو جاتی ہے۔ وقت گزرنے کے ساتھ آپ کو احساس ہوتا ہے کہ کمپنی کی ترقی کی مسلسل کوشش مائیکرو اور میکرو دونوں پیمانے پر غلط استعمال پر منحصر ہے۔

تصویر بشکریہ سی ڈی پروجیکٹ ریڈ

سائبر پنک 2077

(پی سی، پلے سٹیشن، ایکس باکس)

سائبرپنک 2077 کا آغاز دسمبر 2020 میں ایک اعلیٰ سطحی آفت تھی۔ ایک پیارے ٹیبل ٹاپ آر پی جی پر مبنی یہ گیم ایک مستقبل کے کارپوریشن کے تباہ شدہ شہر میں ترتیب دی گئی ہے جہاں باڈی ہیکس نے انسانوں کو کمپیوٹر سے بڑھا ہوا انسان بنا دیا ہے۔ یہ ایک نامکمل حالت میں شروع ہوا؛ کمپنی کے پولش ڈویلپر، سی ڈی پروجیکٹ ریڈ کے ایگزیکٹوز بظاہر خرابیوں سے بھرے پروجیکٹ کو روکنے کے لیے تیار نہیں تھے۔

کیڑے کسی بھی نیک خواہش کو کھا گئے جو کمپنی نے ’دی وِچر‘ ناولوں کی اپنی بہترین موافقت سے حاصل کی تھی۔ سونی نے ابتدائی طور پر اس گیم کو اپنے ڈیجیٹل سٹور سے ہٹا دیا اور کھلاڑیوں کو رقم کی واپسی کی پیشکش کی۔ آخر کار، اگرچہ، سی ڈی پروجیکٹ ریڈ نے اصل وژن سے ملنے کے لیے گیم کی بحالی شروع کر دی۔

زیادہ پڑھی جانے والی ٹیکنالوجی